FAQ
Objednávka
Môžem zrušiť objednávku?
Môžem zrušiť objednávku?
Chápeme, že každý sa môže rozmyslieť alebo zmeniť názor ohľadom výberu produktu. Všetky zmeny je možné nahlásiť e-mailom zaslaním správy na kontakt@piclo.pl. Ak bola objednávka už odoslaná, bude potrebné odoslať formulár na odstúpenie od zmluvy.
Ako sa môžem skontaktovať, ak potrebujem pomoc?
Ako sa môžem skontaktovať, ak potrebujem pomoc?
Ak máte nejaké otázky, môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese: kontakt@piclo.pl (od pondelka do piatku, v čase 09:00 - 18:00) alebo zavolať na číslo 799 353 958 (od pondelka do piatku, v čase 09:00 - 17:00)
Dostanem potvrdenie po zadaní objednávky?
Dostanem potvrdenie po zadaní objednávky?
Tak, po zadaní objednávky na našej stránke bude odoslaný automatický e-mail s potvrdením. Ak ho nedostanete, skontrolujte priečinok SPAM alebo nás kontaktujte.
Vrátenie tovaru a reklamácie
Môžem vrátiť produkt?
Môžem vrátiť produkt?
Samozrejme, že môžeš. Ak nie si úplne spokojný s naším produktom, môžeš ho vrátiť a získať plnú náhradu do 365 dní od nákupu.
Ako môžem vykonať vrátenie?
Ako môžem vykonať vrátenie?
Ak prijatý produkt nesplnil vaše očakávania, kontaktujte nás a uveďte číslo objednávky. Na e-mail vám pošleme všetky potrebné údaje na vykonanie vrátenia objednávky na naše náklady.
Kedy dostanem späť peniaze za vrátený tovar?
Kedy dostanem späť peniaze za vrátený tovar?
Vrátenie peňazí bude vykonané do 7 pracovných dní od momentu, keď od nás obdržíme balík.
Ako môžem podať reklamáciu?
Ako môžem podať reklamáciu?
Ak má prijatý produkt nejakú vadu alebo je poškodený, kontaktujte nás e-mailom na našu zákaznícku podporu. Pre zefektívnenie procesu priložte k správe fotografiu zobrazujúcu vadu produktu a uveďte číslo objednávky v predmete správy.
Ako môžem vymeniť produkt?
Ako môžem vymeniť produkt?
Nie je možné vymeniť produkt. Môžete vrátiť nechcený produkt a potom si zadať novú objednávku.
Doručenie
Aké sú spôsoby doručenia?
Aké sú spôsoby doručenia?
Aktuálne spôsoby doručenia na území Poľska:
- Kuriér DHL - doba doručenia zásielky je 1 pracovný deň (možné aj doručenie v sobotu, za príplatok) - 14,99 zł.
- Kuriér GLS - doba doručenia zásielky je 1 pracovný deň (možné aj doručenie v sobotu, za príplatok) - 14,99 zł.
- Kuriér InPost - doba doručenia zásielky je 1 pracovný deň (možné aj doručenie v sobotu, za príplatok) - 14,99 zł.
- Paczkomaty Inpost - doba doručenia zásielky je 2 pracovné dni - 13,99 zł.
- DHL ServicePoint - doba doručenia zásielky je 1 pracovný deň - 11,99 zł.
Okrem toho sú objednávky nad 175 zł zasielané úplne zadarmo!
Je doprava zadarmo?
Je doprava zadarmo?
Doprava zdarma platí v našom obchode pre objednávky nad 175zł.
Dozviem sa, že moja objednávka bola odoslaná?
Dozviem sa, že moja objednávka bola odoslaná?
Tak, po odoslaní objednávky dostanete odkaz umožňujúci sledovanie balíka na stránke vybraného kuriéra.